Plaćanjem pouzećem
Da li željeni proizvod mogu platiti na kućnoj adresi?
Da. Proizvod možete platiti našem dostavnom osoblju gotovinom ili karticama raznih banaka putem GPRS uređaja.
Da li ću dobiti fiskalni račun i garanciju za kupljeni proizvod?
Da. Za svaku kupovinu, bez obzira da li je plaćanje obavljeno u našem maloprodajnom objektu ili na Vašoj kućnoj adresi, uredno dobijate fiskalni račun i uredno popunjenu garanciju. Uvijek provjerite da li ste dobili ove dokumente, jer su važni za period važenja garancije.
Da li postoje dodatni troškovi za plaćanja na kućnoj adresi, provizije na mobilnom POS uređaju i sl?
Ne, mi ne obračunavamo dodatne troškove plaćanja, bez obzira gdje i kako je plaćanje izvršeno.
Internet plaćanje
Da bi obavio/la Internet plaćanje, šta moram da uradim?
Prvenstveno je potrebno da ste registrirani korisnik. Nakon toga na našoj stranici odaberete proizvod ili proizvode koje želite da kupite. Ispod svakog proizvoda imate opciju Dodajte u korpu. Klikom na tu opciju, u Internet korpu dodajete ono što želite da kupite. Internet korpa se nalazi u gornjem desnom ćošku i automatski Vam prikazuje vrijednost kupljenog proizvoda. Klikom na korpu, bit ćete preusmjereni na novu stranicu gdje će Vam biti prikazani proizvod, njegova vrijednost, količina te načini plaćanja.
Na koji način ću obaviti Internet (online) plaćanje?
Nakon što se odabrali proizvode za kupovinu, uz obrazac imate dodatne opcije za daljnji proces kupovine. Odaberite način plaćanja od moguća četiri:
- plaćanje putem pikpay-a (Visa, Master kartice);
- PayPal-a;
- Raiffeisen epay-a;
- plaćanje prilikom dostave kupljenog proizvoda.
Nakon što odaberete opciju plaćanje, u Koraku 3 Vam se prikazuje ukupan iznos za plaćanje. Klikom na ikonu Plaćanje/Checkout možete izvršiti finalizaciju plaćanja.
- plaćanje putem pikpay-a (Visa, Master kartice);
- PayPal-a;
- Raiffeisen epay-a;
- plaćanje prilikom dostave kupljenog proizvoda.
Nakon što odaberete opciju plaćanje, u Koraku 3 Vam se prikazuje ukupan iznos za plaćanje. Klikom na ikonu Plaćanje/Checkout možete izvršiti finalizaciju plaćanja.
Kako ću znati da je izvršena kupovina?
Za svaku obavljenu kupovinu, na Vašu mail adresu ćete dobiti konfirmacijski mail sa potvrdom o izvršenom plaćanju.
Kojim bankarskim karticama mogu da izvršim Internet plaćanje?
Plaćanje možete izvršiti putem bankarskih kartica Visa i Master. Omogućeno je da plaćate iz bilo kojeg dijela svijeta tim karticama bez obzira ko je izdavalac kartice. Plaćanje možete izvršiti bez obzira da li je riječ o debitnim, kreditnim, shopping ili revolving karticama.
Da li plaćam naknadu banci ukoliko kupovinu obavljam sa karticom?
Ne. Taj trošak plaća prodavac.
Da li moram da brinem da će moji podaci o kartici biti zloupotrebljeni ukoliko plaćanje izvršim na ovoj stranici?
Ne. Sva Internet plaćanja na našoj stranici osigurana su SSL certifikatom, koji je zadužen za sigurnost Internet plaćanja širom svijeta. Osnovni princip SSL certifikata je kriptografski protokol putem kojeg se sve informacije kriptiraju: to znači da bilo kakav kriptiran sadržaj ne može biti dešifrovan od strane trećeg lica. Stoga je Vaša kupovina visoko zaštićena od bilo kakve zloupotrebe.
Da li postoji količinsko ograničenje kod Internet kupovine?
Ne. Možete kupiti onoliko proizvoda koliko Vam treba.
Kreditiranje
Da li vršite kreditiranje kupaca putem kreditnih kartica?
Da. To su revolving i shopping kartice.
Od kojih banaka imate shopping kartice i na koliko mjeseci odobravate rate?
To su shopping kartice od UniCredit banke do 24 rate, Raiffeisen banke, Intesa SanPaolo banke.
BRZI IUTECREDIT UZ LIČNU/OSOBNU KARTU
Procedura je vrlo jednostavna, dovoljno je da odaberete aparate i navedete nam nekoliko osnovnih informacija da potvrdimo Vaš identitet i obradimo Vašu aplikaciju za kredit. Više informacija možete dobiti putem viber broja 061 061 091.
Žiralno plaćanje
Da li je moguće izvršiti žiralnu uplatu za proizvode koje želim da kupim?
Da. Molimo Vas da zatražite ponudu putem naše e-mail adrese: callcentar@weblogistic.ba, te ćete na svoj e-mail dobiti detaljne upute.
Da li mogu dobiti ispravno popunjenu uplatnicu, kako ne bi pogriješio/la prilikom unosa podataka?
Da. Na svoju e-mail adresu ćete dobiti ponudu sa svim podacima koji su potrebni za uplatu, uključujući broj žiro-računa na koji treba uplatiti vrijednost narudžbe, poziv na broj koji treba navesti prilikom uplate (uobičajeno je to broj ponude), a rok valjanosti takve ponude je 3 dana. Kupac uplatu potom može izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaća svoje račune – putem banke. Po zaprimljenoj uplati, poslat ćemo Vam naručene proizvode.
Da li željeni proizvod mogu platiti na kućnoj adresi?
Da. Proizvod možete platiti našem dostavnom osoblju gotovinom ili karticama raznih banaka putem GPRS uređaja.
Da li ću dobiti fiskalni račun i garanciju za kupljeni proizvod?
Da. Za svaku kupovinu, bez obzira da li je plaćanje obavljeno u našem maloprodajnom objektu ili na Vašoj kućnoj adresi, uredno dobijate fiskalni račun i uredno popunjenu garanciju. Uvijek provjerite da li ste dobili ove dokumente, jer su važni za period važenja garancije.
Da li postoje dodatni troškovi za plaćanja na kućnoj adresi, provizije na mobilnom POS uređaju i sl?
Ne, mi ne obračunavamo dodatne troškove plaćanja, bez obzira gdje i kako je plaćanje izvršeno.
Da bi obavio/la Internet plaćanje, šta moram da uradim?
Prvenstveno je potrebno da ste registrirani korisnik. Nakon toga na našoj stranici odaberete proizvod ili proizvode koje želite da kupite. Ispod svakog proizvoda imate opciju Dodajte u korpu. Klikom na tu opciju, u Internet korpu dodajete ono što želite da kupite. Internet korpa se nalazi u gornjem desnom ćošku i automatski Vam prikazuje vrijednost kupljenog proizvoda. Klikom na korpu, bit ćete preusmjereni na novu stranicu gdje će Vam biti prikazani proizvod, njegova vrijednost, količina te načini plaćanja.
Na koji način ću obaviti Internet (online) plaćanje?
Nakon što se odabrali proizvode za kupovinu, uz obrazac imate dodatne opcije za daljnji proces kupovine. Odaberite način plaćanja od moguća četiri:
- plaćanje putem pikpay-a (Visa, Master kartice);
- PayPal-a;
- Raiffeisen epay-a;
- plaćanje prilikom dostave kupljenog proizvoda.
Nakon što odaberete opciju plaćanje, u Koraku 3 Vam se prikazuje ukupan iznos za plaćanje. Klikom na ikonu Plaćanje/Checkout možete izvršiti finalizaciju plaćanja.
- plaćanje putem pikpay-a (Visa, Master kartice);
- PayPal-a;
- Raiffeisen epay-a;
- plaćanje prilikom dostave kupljenog proizvoda.
Nakon što odaberete opciju plaćanje, u Koraku 3 Vam se prikazuje ukupan iznos za plaćanje. Klikom na ikonu Plaćanje/Checkout možete izvršiti finalizaciju plaćanja.
Kako ću znati da je izvršena kupovina?
Za svaku obavljenu kupovinu, na Vašu mail adresu ćete dobiti konfirmacijski mail sa potvrdom o izvršenom plaćanju.
Kojim bankarskim karticama mogu da izvršim Internet plaćanje?
Plaćanje možete izvršiti putem bankarskih kartica Visa i Master. Omogućeno je da plaćate iz bilo kojeg dijela svijeta tim karticama bez obzira ko je izdavalac kartice. Plaćanje možete izvršiti bez obzira da li je riječ o debitnim, kreditnim, shopping ili revolving karticama.
Da li plaćam naknadu banci ukoliko kupovinu obavljam sa karticom?
Ne. Taj trošak plaća prodavac.
Da li moram da brinem da će moji podaci o kartici biti zloupotrebljeni ukoliko plaćanje izvršim na ovoj stranici?
Ne. Sva Internet plaćanja na našoj stranici osigurana su SSL certifikatom, koji je zadužen za sigurnost Internet plaćanja širom svijeta. Osnovni princip SSL certifikata je kriptografski protokol putem kojeg se sve informacije kriptiraju: to znači da bilo kakav kriptiran sadržaj ne može biti dešifrovan od strane trećeg lica. Stoga je Vaša kupovina visoko zaštićena od bilo kakve zloupotrebe.
Da li postoji količinsko ograničenje kod Internet kupovine?
Ne. Možete kupiti onoliko proizvoda koliko Vam treba.
Da li vršite kreditiranje kupaca putem kreditnih kartica?
Da. To su revolving i shopping kartice.
Od kojih banaka imate shopping kartice i na koliko mjeseci odobravate rate?
To su shopping kartice od UniCredit banke do 24 rate, Raiffeisen banke, Intesa SanPaolo banke.
BRZI IUTECREDIT UZ LIČNU/OSOBNU KARTU
Procedura je vrlo jednostavna, dovoljno je da odaberete aparate i navedete nam nekoliko osnovnih informacija da potvrdimo Vaš identitet i obradimo Vašu aplikaciju za kredit. Više informacija možete dobiti putem viber broja 061 061 091.
Da li je moguće izvršiti žiralnu uplatu za proizvode koje želim da kupim?
Da. Molimo Vas da zatražite ponudu putem naše e-mail adrese: callcentar@weblogistic.ba, te ćete na svoj e-mail dobiti detaljne upute.
Da li mogu dobiti ispravno popunjenu uplatnicu, kako ne bi pogriješio/la prilikom unosa podataka?
Da. Na svoju e-mail adresu ćete dobiti ponudu sa svim podacima koji su potrebni za uplatu, uključujući broj žiro-računa na koji treba uplatiti vrijednost narudžbe, poziv na broj koji treba navesti prilikom uplate (uobičajeno je to broj ponude), a rok valjanosti takve ponude je 3 dana. Kupac uplatu potom može izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaća svoje račune – putem banke. Po zaprimljenoj uplati, poslat ćemo Vam naručene proizvode.